Cilj predmeta je da studentima omogući produbljivanje stečenih znanja i da spoznaju značaj analize za planiranje i realizaciju poslovnih aktivnosti u malim i srednjim preduzećima. Specifični ciljevi su: razvoj sposobnosti kod studenata koje omogućuju ovladavanje znanjem koje je neophodno za analizu, s naglaskom na mala i srednja preduzeća, uviđanje uzroćno-posledičnih veza i odnosa koji egzistiraju u poslovanju takvih preduzeća na domaćem, regionalnom i inostranom tržištu u globalnom okruženju.
Student stiče osnovna znanja o osnovnim teorijskim pristupima i konceptima relevantnim za upravljanje organizacijom i ljudima u organizaciji. Stečena znanja će studentu omogućiti brže i bolje razumevanje povezanih poslovno-organizacionih predmeta na višim godinama studija. Poseban cilj je učiniti studente svesnim značaja organizacije. Delimično se odrađuje i način funkcionisanja organizacije.
- Teacher: Marina Simin
Cilj predmeta
Cilj predmeta je da osposobi studente za integralni marketing. Nastava uvodi studente u fenomen marketinga, kao jedne od najbitnijih funkcija preduzeća, u cilju što bolje povezanosti okruženja (tržišta) i samog preduzeća.
Ishod predmeta
Savladavanjem studijskog programa student stiče sposobnosti
- temeljnog poznavanja i razumevanja koncepta i metoda marketinga
- razumevanja značaja marketinga
- ovladavanja terminologijom marketinga
- ovladavanje instrumentima marketinga
Cilj izučavanja predmeta je sticanje opštih znanja studenata o preduzetništvu, preduzetničkim aktivnostima i različitim pojavnim oblicima preduzetništva u savremenom poslovanju. Razviti interes kod studenata za kontinuirano usvajanje preduzeničkih znanja, radi jačanja njihove lične konkuretnosti. Studenti razvijaju kreativnost i stiču praktična znanja koja omogućavaju otpočinjanja i vođenja preduzetničkog poduhvata u praksi.
- Teacher: Valerija Večei-Funda
- Teacher: Marina Simin
- Teacher: Vesna Šćepanović
- Teacher: Marina Simin